مجلة حـــــروف من نــــــــور مجلة حـــــروف من نــــــــور

آخر الأخبار

جاري التحميل ...

انا الحاكم ولا المحكوم ...بقلم الشاعر الكبير / ناصر علي توفيق


 

انا اللى بموت
فى حبك موت
***
وبابصملك
بعلو الصوت
***
واعظملك
تحية فجر
***
وبدعيلك
فى ليلة قدر
***
فى ليلة عيد
يا قمراية
***
وضلاية
فى عز الهجر
***


صبية والزمن
شايب
***
انا الغايب
انا العايب
***
انا جايلك
بكراسى
***
وقلمى وهمى
فووووق راسى
***
متبكيشى
انا راسى
***

وراسى بمركبى
ف حضنك
***
ما انا اللى
نزلت من بطنك
***
شربت علامى
من رطنك
***
كبرت وعشقى
كان نيلك
***
بغنيلك وابكيلك
وان المحروم
***

يا طول ليلك
***
يا رميانى
فى بحر هموم
***
يا قاتلانى
وفتلانى
بحبل اللوم
***
وبعد ما فجرك
اتمطع
***
وكان حالف
يمين ما اطلع
***
واهو
شعشع
***
انا عاوز
افك الخط
***
واتعلم
فنون العوم
***
لا انا عارف
ولا شايف
***
انا الحاكم
ولا المحكوم
***
__________
ناصر علي توفيق

التعليقات



إذا أعجبك محتوى مدونتنا نتمنى البقاء على تواصل دائم ، فقط قم بإدخال بريدك الإلكتروني للإشتراك في بريد المدونة السريع ليصلك جديد المدونة أولاً بأول ، كما يمكنك إرسال رساله بالضغط على الزر المجاور ...

إتصل بنا

زوار المدونة

احصاءات المدونة

جميع الحقوق محفوظة

مجلة حـــــروف من نــــــــور

2016