مجلة حـــــروف من نــــــــور مجلة حـــــروف من نــــــــور

آخر الأخبار

جاري التحميل ...

جوا قصايدي... بقلم الشاعر المتميز / هشام الدشناوي


أنا لما باقول جوا قصايدي
إني بحبك
معناها إني بحبك إنتي
سرحانة ف إيه ؟ مشغولة بمين ؟
أيوة انتي وبس اللي بحبك
والله انتي
ومافيش غيرك داخل قلبي
سكان تانيين
انتي مدينتي وانتي سفينتي
وانتي اللي هواكي بيتحرك
جوا الشرايين
يندهلك من جوا قصايدي
شوقي الملهوف
وقصايدي دي إحساس من قلبي
مش بس حروف
وانا قلبي بيفرح لو قلبك
يسمع ويشوف
ويحس بقلبي ويتهنا
ويبطل خوف
وباقولها قصاد كل الدنيا
وانا مش مكسوف
أنا لما باقول جوا قصايدي
إني بحبك
معناها إني بحبك إنتي
وانا لما باقول جوا قصايدي
إني كرهتك
فدا بالتأكيد مش ليكي إنتي

....................
هشام الدشناوي

التعليقات



إذا أعجبك محتوى مدونتنا نتمنى البقاء على تواصل دائم ، فقط قم بإدخال بريدك الإلكتروني للإشتراك في بريد المدونة السريع ليصلك جديد المدونة أولاً بأول ، كما يمكنك إرسال رساله بالضغط على الزر المجاور ...

إتصل بنا

زوار المدونة

احصاءات المدونة

جميع الحقوق محفوظة

مجلة حـــــروف من نــــــــور

2016