مجلة حـــــروف من نــــــــور مجلة حـــــروف من نــــــــور

آخر الأخبار

جاري التحميل ...

بلاش منها ... بقلم الشاعر الكبير / سعيد شكري



بقولك ايه ...
بلاش منها
حكاية وكنا عايشينها
مجاش منها .. يادوب حرمان
وعدى بجملة الأحزان
وكان ياماكان
جراح ف القلب شايلينها ..!!

هقولك ايه ..
واعيدلك ايه ..؟!
وانا اللى ف قلبى خبيته
سنين عدت ..!!
بنيت احلامى .. واتهدت
ف كلمة حب واتردت
ومين كانوا اللى سامعينها ..!!
دموعى ..؟!! ..
ربنا يعينها ..
ومهما تنز من عينها
انا راضية بنصيبى معاك
لا انا بايعة ... ولا شارياك
ومش انت اللى كنت ملاك
ولا الطعنة اللى اموت منها ..!!
تعدى بجملة الأحزان
وكان ياما كان
جراح ف القلب شايلينها ..!!

بقولك إيه ...
بلاش ترجع تفكرنى
بماضى وعدى من بدرى
واقابلك وانت تنكرنى
وتنزل دمعتى تجرى
وادارى فيها ... مقدرشى
يسيل الكحل من رمشى
على وشى ..
دموع والكل شايفينها ..!!
وآه ف القلب حاسينها
وانا وياك
ومش انت اللى كنت ملاك
ولا الحب اللى بتمناك
ولا الطعنة اللى اموت منها ..!!
تعدى بجملة الأحزان
وكان ياما كان
جراح ف القلب شايلينها ..!!!

........
سعيد شكري 


التعليقات



إذا أعجبك محتوى مدونتنا نتمنى البقاء على تواصل دائم ، فقط قم بإدخال بريدك الإلكتروني للإشتراك في بريد المدونة السريع ليصلك جديد المدونة أولاً بأول ، كما يمكنك إرسال رساله بالضغط على الزر المجاور ...

إتصل بنا

زوار المدونة

احصاءات المدونة

جميع الحقوق محفوظة

مجلة حـــــروف من نــــــــور

2016