مجلة حـــــروف من نــــــــور مجلة حـــــروف من نــــــــور

آخر الأخبار

جاري التحميل ...

سيبني احلم ..بقلم الشاعر المتميز / محمود الشريف


سيبني احلم ويا نفسي
اني عايشة معاك بجد
واما اغمض والقى نفسي
حاسة بيك مش أي حد

عايشة فيك إحساس حقيقي
كل حبي وكل شوقي
د انت مشواري وطريقى
ع الجبين مكتوبلي وعد

وعد مكتوب فوق جبيني
ان أكون لك طول سنيني
واما تشتاق لي تلاقيني
فوق شفايفك شوق وشهد

د انت احساسي وحناني
مستحيل انا احب تاني
حتى لو غيرك نداني
مستحيل ابدا هارد
سيبني احلم ويا نفسي
اني عايشة معاك بجد

.........
محمود الشريف

التعليقات



إذا أعجبك محتوى مدونتنا نتمنى البقاء على تواصل دائم ، فقط قم بإدخال بريدك الإلكتروني للإشتراك في بريد المدونة السريع ليصلك جديد المدونة أولاً بأول ، كما يمكنك إرسال رساله بالضغط على الزر المجاور ...

إتصل بنا

زوار المدونة

احصاءات المدونة

جميع الحقوق محفوظة

مجلة حـــــروف من نــــــــور

2016