مجلة حـــــروف من نــــــــور مجلة حـــــروف من نــــــــور

آخر الأخبار

جاري التحميل ...

أنا ليكي ...بقلم الشاعر / جمال نصر

 
انا ليكي انا ليكي
احقق كل امانيكي
انا ليكي وكل الكون
مايسوي نظره ف عنيكي
انا ليكي أمل ساير
بحبك و في الفضا طاير
انا ليكي وفاض بي الشوق
وخد روحي وليك سافر
انا ليكي وكلي حنين
وحاطك جوا نن العين
بكيان وقلب بيك عامر
خلاص ودعت احزاني
عشانك سامحت انا الجاني
وطاب جرحيَ الغاير
أنا ليكي انا ليكي
احقق كل امانيكي
انا ليكي وكل الكون
مايسوي نظره ف عنيكي

...............
جمال نصر

التعليقات



إذا أعجبك محتوى مدونتنا نتمنى البقاء على تواصل دائم ، فقط قم بإدخال بريدك الإلكتروني للإشتراك في بريد المدونة السريع ليصلك جديد المدونة أولاً بأول ، كما يمكنك إرسال رساله بالضغط على الزر المجاور ...

إتصل بنا

زوار المدونة

احصاءات المدونة

جميع الحقوق محفوظة

مجلة حـــــروف من نــــــــور

2016