مجلة حـــــروف من نــــــــور مجلة حـــــروف من نــــــــور

آخر الأخبار

جاري التحميل ...

يا ولدى بلاش تكبر ...بقلم الشاعر الكبير / ناصر علي توفيق


وليه تكبر
مادام راح تبقى
مش عايش
-----
انا ربيت
انا اتهديت
عشان ياخدك
عيار طايش ؟؟
بلاش تكبر
=====
بلاش تكبر عشان
خاطري
-----
دا انا باسقيك
عرق عمرى
-----
وباستناك تكون
ضهرى
-----
واتسند عليك يا بنى
ما هو انت
منيتى وصبرى
عشان خاطرى
بلاش تكبر
=====
بلاش تكبر
وفى الصورة
-----
وباينة الكلبة
مسعورة
------
وحتى فرحة
الكورة
------
بدم شبابنا
تتعكر
-----
واحسن لك
واحسن لى
بلاش تكبر
=====
وليه تكبر ؟؟
وتهرب فجأة
من حضنى
-----
رصاص الغدر
راح ياخدك
وانا للحزن
هاتسيبنى
-----
انا عارفك
تحب الحق
وانا عـ الحق
ربيتك
------
ولما كان
غويط الشق
-----
انا فـ أخلاقى
ربيتك
-----
ولا عمرك
هتتكبر
-----
وياما كنت
باستنا
وعمرى كنت
باتمنى
عـ شان تكبر
-----
وبعد ما شوفنا
بـ عنينا
رصاص الغدر
يشوينا
ودماء عـ الارض
تتبعتر
بلاش تكبر
-----
هقولك ايه
واعيدلك ايه
واحنا فـ دولة
العسكر
------
ماعادشى كلام
ولا احلام
ولكن ربنا اكبر
ولكن ربنا اكبر
ولكن ربنا اكبر
--------
ناصر على توفيق

التعليقات



إذا أعجبك محتوى مدونتنا نتمنى البقاء على تواصل دائم ، فقط قم بإدخال بريدك الإلكتروني للإشتراك في بريد المدونة السريع ليصلك جديد المدونة أولاً بأول ، كما يمكنك إرسال رساله بالضغط على الزر المجاور ...

إتصل بنا

زوار المدونة

احصاءات المدونة

جميع الحقوق محفوظة

مجلة حـــــروف من نــــــــور

2016