مجلة حـــــروف من نــــــــور مجلة حـــــروف من نــــــــور

آخر الأخبار

جاري التحميل ...

انا انت...الشاعرة نـجــاة عبد الحليم




تسافر في تفاصيلي
اشوف الدمعة في عيونك
و مناديلي
ادوق المر بلسانك
م انا انت
وانا قلبك ووجدانك
انا اللي عايشة علشانك
انا اللي النسمة زارتني
و قالت لي
اخاف تقسي
اخاف تنسي و تنساني
واخاف م الحب و زماني 
اداري الحزن في قلبي
وعيني تملي فاضحاني
حنيني خلاص بيتسرسب
اغمض عيني و اتعذب
اخدرني
واسكت نفسي ولساني
وانغامي و الحاني
و بعد ما افوق
اكلم نفسي و انساني
م انا اتجننت 
انا اللي الشوق مدوبني 
هواك دايما معذبني
اقول انسي
م انا خايفة
اخاف تعشق حبيب تاني
واكلم نفسي يا عمري
و يا كياني
واقول ازاي ؟
تسيبني ازاي ؟!
و حبك دمي شرياني
اضمك جوة احضاني
و انسي زماني و مكاني
ليه يا اناني
تسافر في تفاصيلي
واشوف الدمعة في عيونك
و مناديلي
ادوق المر بلسانك
م انا انت
و انا قلبك ووجدان
........................

 نجاة عبد الحليم

التعليقات



إذا أعجبك محتوى مدونتنا نتمنى البقاء على تواصل دائم ، فقط قم بإدخال بريدك الإلكتروني للإشتراك في بريد المدونة السريع ليصلك جديد المدونة أولاً بأول ، كما يمكنك إرسال رساله بالضغط على الزر المجاور ...

إتصل بنا

زوار المدونة

احصاءات المدونة

جميع الحقوق محفوظة

مجلة حـــــروف من نــــــــور

2016