مجلة حـــــروف من نــــــــور مجلة حـــــروف من نــــــــور

آخر الأخبار

جاري التحميل ...

النت ...للشاعر المبدع / رضا اب الغيط


انا لسه جديد ع النت
والعقل خلاص ها يشت
لا انا شايف صوره موزه
ولاحتى ..هاى من بت

الواد كده صاحبى اياهو
سطبلى اسكاى والياهو
والحظ أهو عارف صاحبه
ما اعرفش فين دُول تاهو

ع الشات انا قاعد دايما
مع نصه والواد أيمن
قال ايه فاتحنلى سياسه
بالذمه ما حاجه تجنن

انا قبل ما عينى تنام
لمَحِت منشور لسهام
منشور ع الفيس وعليه
لايكات بالكوم يا سلام

انا قلت اعلق ليها
يمكن تلمحنى عينيها
واشوف الضحكه تلعلع
اللى بتكتبها ايديها

علقت وقلت انا رائع
ولا حدش م الناس سامع
ردت وقالت مرسى
م الخضه النور راح قاطع

.......................
رضا ابو الغيط

التعليقات



إذا أعجبك محتوى مدونتنا نتمنى البقاء على تواصل دائم ، فقط قم بإدخال بريدك الإلكتروني للإشتراك في بريد المدونة السريع ليصلك جديد المدونة أولاً بأول ، كما يمكنك إرسال رساله بالضغط على الزر المجاور ...

إتصل بنا

زوار المدونة

احصاءات المدونة

جميع الحقوق محفوظة

مجلة حـــــروف من نــــــــور

2016