مجلة حـــــروف من نــــــــور مجلة حـــــروف من نــــــــور

آخر الأخبار

جاري التحميل ...

انا روحى مخاصمانى...قصيدة للشاعر / هانى السويفى

انا روحى
مخاصمانى
امنى نفسى
بالتوبه
الاقى التوبه
مغصوبه على
لسانى
ماليش غيرك
حبيب تانى
بقالى سنين
بادور ع اللى
يلحقنى
تكون جنبى
اكون ناسى
واشوف الطيبين
اعمل مانيش
شايف
انا خايف
ومين فينا
مابيخافشى
ف يوم تقفل
رموش عينى
اجى افتحها
ماتقبلشى
ساعتها الحسره
تطلب م الدموع
تنزل
وتنزل من عيون
غيرى
احاول استلف منها
دموع ليا
لسانى يخونى
ومايطلبش
تغسلنى الخلايق
وانا جواتى مضايق
طهارة الميه
ليه تلمس
جسد عاصى
ومش فايق
وهايلفونى ف الابيض
وانا قلبى السواد
ماليه
اشوف الحزن
ف عيون الكفن
ماليه
اقول للسانى ابعدنى
لسانى مات
وياخدونى على الجامع
لاول مره اشوف صلوات
خلاص اخرى على الدنيا
الاقى القبر مستنى
معاه لحاد
ويسحبنى كما الدايه
ما سحبتنى ف اول
نزلتى الدنيا
رجاء منى اليك
ياللى
خلقت النطفه
وجدتنى
لحد ماجيت
اذا كنت ف حياتى
عصيت
تسامحنى
وتجعل من يسامحنى
وتهدينى وتحيينى
لحد ما اموت

التعليقات



إذا أعجبك محتوى مدونتنا نتمنى البقاء على تواصل دائم ، فقط قم بإدخال بريدك الإلكتروني للإشتراك في بريد المدونة السريع ليصلك جديد المدونة أولاً بأول ، كما يمكنك إرسال رساله بالضغط على الزر المجاور ...

إتصل بنا

زوار المدونة

احصاءات المدونة

جميع الحقوق محفوظة

مجلة حـــــروف من نــــــــور

2016