مجلة حـــــروف من نــــــــور مجلة حـــــروف من نــــــــور

آخر الأخبار

جاري التحميل ...

مجنونة بيك .... بقلم الشاعرة الجميلة / إيمان ماهر




انا مجنونه بيك جدا
لكن جايز ساعات عاقله
انا معرفش ليه دايما
بشوفك بابقى متفائله
بحبك لما تندهلى
وقلبى يسيبنى ويجيلك
بكلم كل شئ جنبك
وبعشق كل تفاصيلك
باغير يا حبيبى
من قلبك وم الدقه
بغير يا حبيبى من اوضتك
عشان شايفاك وانا لا
بحب كل شئ حواليك
واغير من ساعتك الفضه
عشان ماسكه تملِّى ايديك
واغير من كلمه بتقولها ولو بعنيك
واغير من كل شئ موجود
ومن ضحكه بتضحكها
تهز جبال
ومن لمسه بتلمسها
تزيد الشئ جمال وجمال
واغير من الشمس لما بتصحى من نومها
تخبطلك على الشباك
واغير من قلبى لما ازعل فى يوم منك
واعوز امشى
وقلبى يقولى استناك
انا مجنونه بيك جدا
قول لي ازاى هاكون عاقله
وانا عشقاك !!!
.............
إيمان ماهر 

التعليقات



إذا أعجبك محتوى مدونتنا نتمنى البقاء على تواصل دائم ، فقط قم بإدخال بريدك الإلكتروني للإشتراك في بريد المدونة السريع ليصلك جديد المدونة أولاً بأول ، كما يمكنك إرسال رساله بالضغط على الزر المجاور ...

إتصل بنا

زوار المدونة

احصاءات المدونة

جميع الحقوق محفوظة

مجلة حـــــروف من نــــــــور

2016