مجلة حـــــروف من نــــــــور مجلة حـــــروف من نــــــــور

آخر الأخبار

جاري التحميل ...

مشاعر مؤمنة...بقلم الشاعرة الرائعة / جهاد زيادة

 
سيب الحرووف
توصف مشاعر
مؤمنه
سيب الكلاام
يعرف يناام
من جرحنا
سيبني أناا
خلصت فيك
كل الجروح
كملت بيك المشكله
سيب الحروف
تعرف تخاف
من قلبنا
أنا مش هنا
أنا غبت عني
من زمان
انا ف مكان
ملهوش مكان
إسمي هناك
مكتوب كمان
لكنه مش مكتوب هنا
أنا تهت فيك
كان نفسي ارجع لي أنا
سيب الكلام
يقدر يقول
إن الغرااام
مش طبعنا
أرجوك تغيب
مبقتش اشوف
و لا حتي نظرة حنينه
أنا كنت فين
و جيت منين
انا كنت فعلا مش أنا
يا ريت تقول
كلام يصدق عقلنا
سيبني انا
سيبني انا
سيبني أنااا

.............
جهاد زيادة

التعليقات



إذا أعجبك محتوى مدونتنا نتمنى البقاء على تواصل دائم ، فقط قم بإدخال بريدك الإلكتروني للإشتراك في بريد المدونة السريع ليصلك جديد المدونة أولاً بأول ، كما يمكنك إرسال رساله بالضغط على الزر المجاور ...

إتصل بنا

زوار المدونة

احصاءات المدونة

جميع الحقوق محفوظة

مجلة حـــــروف من نــــــــور

2016