مجلة حـــــروف من نــــــــور مجلة حـــــروف من نــــــــور

آخر الأخبار

جاري التحميل ...

حالة هذيان ...بقلم الشاعر المتميز / مصطفى تيسير

 
دكتور أنا فعلا تعبان
و وصلت لحالة هزيان
مش قادر أمسك أعصابي
أنا بهرب حتي من أصحابي
محتاج أنا خاتم سليمان
أنا عاوز أبعد و أعيط
و الجرح دا لازم يتخيط
محتاج إني أرجع إنسان
دكتور الحالة بقت حرجه
و دموع العين ديما خارجة
و فـ زاوية قلبي المنفرجة
الضحكة الصافية بقت عارجة
أنا ماشي فـ وسط العميان
جوايا أنا مكتوم الصوت
و بفكر جد إني أموت
و الحزن بيفتح لي تابوت
و فـ قلبي أنا قايد بركان
و الحزن دا زي الإدمان
أنا زارع فرحة علي خدودي
و الدمعة بتطرح فدان
أنا حاسس إن أنا مش حي
و أساسا بكرة ماهوش جي
فإكتب لي روشته لأحزاني
دا الشمس ما بعتتش الضي
دكتور أنا فعلا تعبان
دكتور أنا فعلا تعبان
فدويني بسم التعبان

...........................
بقلم .. مصطفي تيسير

التعليقات



إذا أعجبك محتوى مدونتنا نتمنى البقاء على تواصل دائم ، فقط قم بإدخال بريدك الإلكتروني للإشتراك في بريد المدونة السريع ليصلك جديد المدونة أولاً بأول ، كما يمكنك إرسال رساله بالضغط على الزر المجاور ...

إتصل بنا

زوار المدونة

احصاءات المدونة

جميع الحقوق محفوظة

مجلة حـــــروف من نــــــــور

2016