مجلة حـــــروف من نــــــــور مجلة حـــــروف من نــــــــور

آخر الأخبار

جاري التحميل ...

أيام مجروحة ...بقلم الشاعر / فهمي علي نصر



انا اللي ف ضحكتي باكي
 

و ساجن دمعي ف عيوني
 

و مش ناسي وجع روحي
 

مراعي خلق عرفوني
 

و زارع للبشر وردة
 

و من شوكهم نزف دمى
 

و لما نفسي يوم ثارت
 

لقيتني باقول ما تتلمي
 

بأيد مدودة على طولها
 

و حضن براح مالوش اخر
 

و كتف يشيل حمول ياما
 

و حرف بعقل.. مش ساخر
 

كتير سكاكين بتطعني
 

بطبع الغدر ... ببجاحة
 

و ترجع تاني تقول لي
 

بتزعل ليه.. ما بالراحة
 

فأنا هاقفل على نفسي
 

بيبان كت ديما مفتوحة
 

مانيش هاسأل على بكره
 

و انا ايامي مجروحة

...........

فهمي علي نصر





التعليقات



إذا أعجبك محتوى مدونتنا نتمنى البقاء على تواصل دائم ، فقط قم بإدخال بريدك الإلكتروني للإشتراك في بريد المدونة السريع ليصلك جديد المدونة أولاً بأول ، كما يمكنك إرسال رساله بالضغط على الزر المجاور ...

إتصل بنا

زوار المدونة

احصاءات المدونة

جميع الحقوق محفوظة

مجلة حـــــروف من نــــــــور

2016