مجلة حـــــروف من نــــــــور مجلة حـــــروف من نــــــــور

آخر الأخبار

جاري التحميل ...

الله يسامحك ..بقلم الشاعر / اشرف الشناوي

 قد تكون صورة لـ ‏‏شخص واحد‏ و‏جلوس‏‏


كنت شايفك
 
جنب منى
 
حته منى
 
بس ليه قلبك
 
ظالمنى
 
كنت عايش
 
ليكى وحدك
 
كنت باشتقلك
 
واجيلك
 
واشتكيلك
 
من جراحى
 
كنت برسملك
 
براحى
 
الف جنه
 
عشان تعيشى
 
سيبتى قلبى
 
ليه لوحده
 
يمشى سكه
 
مش بتاعته
 
او يحب
 
حد غيرك
 
كنت شايفك
 
حاجه تانيه
 
حلم اجمل
 
م الحقيقه
 
كنتى أيامها
 
بريئه
 
كنت أم
 
وأخت ليا
 
كنت اجمل
 
من صديقه
 
كنت باحسب
 
عمرى بيكى
 
لما اشوفك
 
جنب منى
 
كان وجودى
 
شئ حقيقى
 
النهارده مش
 
لاقيكى
 
طب قوليلى
 
ازاى هاعيش
 
او قوليلى ازاى
 
هاسامحك
 
او اشيل ازاى
 
ملامحك
 
وانسى جرحك
 
كنت شايفك
 
جنب منى
 
حته منى
 
الله يسامحك 
........ 

 
اشرف الشناوى

التعليقات



إذا أعجبك محتوى مدونتنا نتمنى البقاء على تواصل دائم ، فقط قم بإدخال بريدك الإلكتروني للإشتراك في بريد المدونة السريع ليصلك جديد المدونة أولاً بأول ، كما يمكنك إرسال رساله بالضغط على الزر المجاور ...

إتصل بنا

زوار المدونة

احصاءات المدونة

جميع الحقوق محفوظة

مجلة حـــــروف من نــــــــور

2016