مجلة حـــــروف من نــــــــور مجلة حـــــروف من نــــــــور

آخر الأخبار

جاري التحميل ...

خلطة عشق ...بقلم الشاعرة المتميزة / جهاد زيادة

 
و انا لسه نبته ف الرحم
بحلم بايده تضمنى
تكتب على جدار الزمن
قلبى اتزحم
مليون قصيدة تخصنى
خصخصتهالك كلها
ب فصوص نغم
كل الحواس دى بتعشقك
مبقتش انا
فاضت مشاعرى لحد قلبك بالزخم
حسااك هنا
و انا عايشه جوه الاغتراب
مستوطنه
راضيه قوى
و ساعات كتير
راضيه بحياتى كده و كده
و انا لسه نطفه بتبتدى
تكوين حروف التأتأه
كتب الخلاص
عشقك أنا ..وصفى اتقسم
و برغم ان المبتدى
مش صلب قلبك نطفته
لكن خلطنا ف النسب
عشقين سواااا
إنت.......أناا

...............
جهاد زيادة

التعليقات



إذا أعجبك محتوى مدونتنا نتمنى البقاء على تواصل دائم ، فقط قم بإدخال بريدك الإلكتروني للإشتراك في بريد المدونة السريع ليصلك جديد المدونة أولاً بأول ، كما يمكنك إرسال رساله بالضغط على الزر المجاور ...

إتصل بنا

زوار المدونة

احصاءات المدونة

جميع الحقوق محفوظة

مجلة حـــــروف من نــــــــور

2016