مجلة حـــــروف من نــــــــور مجلة حـــــروف من نــــــــور

آخر الأخبار

جاري التحميل ...

انا ... انتي ...بقلم الشاعر الكبير / فهمي علي نصر


 
انا كل اللى ضاع منك
انا سنك
و انا الضحكة اللى نسياها
و انا الشمس اللى جواكى
بتهواكى
و لما تهل فى سماكى
باحسك و انتى نكراها
حبيبة بس بتخافى
و كاسرة تملى مجدافى
و انا ع الموجة و باعافر
و رامية الهلب شدانى
فبتعانى
و انا بحبك مانيش كافر
هاقولك كلمة وجعانى
بقالى كتير باخبيها
اكون ازاى انا فى قلبك
و كل مشاعرى تخونيها
و اكون ازاى انا انتى
و اصدق ضحكتك ليا
و امتى هاحسنى فيكى
و احسك فرحة ف عنيا

...........
فهمى علي

التعليقات



إذا أعجبك محتوى مدونتنا نتمنى البقاء على تواصل دائم ، فقط قم بإدخال بريدك الإلكتروني للإشتراك في بريد المدونة السريع ليصلك جديد المدونة أولاً بأول ، كما يمكنك إرسال رساله بالضغط على الزر المجاور ...

إتصل بنا

زوار المدونة

احصاءات المدونة

جميع الحقوق محفوظة

مجلة حـــــروف من نــــــــور

2016