مجلة حـــــروف من نــــــــور مجلة حـــــروف من نــــــــور

آخر الأخبار

جاري التحميل ...

عاشق لموالي ...بقلم الشاعر / أحمد عبد القادر

 









بحس الكلمه وخداني
بتكتبني وأنا المكتوب
ورغم إني مانيش دارس
بحور الشعر والمنسوب
يزيد عندي يقوم فايض
والاقي من الحروف أسلوب
ف عز الليل يناديني
يقول كمل وانا المسلوب
إراده مفيش لكن عادي
بحس الشعر زي التو
ب
يغطيني وأنا فرحان
وارمي همومي لو مرعوب
ساعات باكتب كلام مفهوم
ساعات باكتب كلام مقلوب
لكن إحساسي جوابا
حياة تانية وناس وقلوب
أنا العاشق لموالي
أنا اللي لسه بتعلم
واكون عند الحروف محبوب

.............
أحمد عبدالقادر

التعليقات



إذا أعجبك محتوى مدونتنا نتمنى البقاء على تواصل دائم ، فقط قم بإدخال بريدك الإلكتروني للإشتراك في بريد المدونة السريع ليصلك جديد المدونة أولاً بأول ، كما يمكنك إرسال رساله بالضغط على الزر المجاور ...

إتصل بنا

زوار المدونة

احصاءات المدونة

جميع الحقوق محفوظة

مجلة حـــــروف من نــــــــور

2016