مجلة حـــــروف من نــــــــور مجلة حـــــروف من نــــــــور

آخر الأخبار

جاري التحميل ...

انا حديد ....بقلم الشاعر المتميز / عصام زاهر


بتظاهر دايما انى حديد
لا بخاف من فرقه ولا دياولو
وان حد سألنى ف يوم عنها
بقصد بأجابتى انى ازاولو
واضحك وكأنى مبعرفهاش
ومجرد بس ما بلمحها
بتظاهر انى محبتهاش
وانها كات نزوه ف يوم وخلاص
وانا عادى مكمل نزواتى
وملخص حكايتها الاتى
كات لعبه زهقت فمليتها
حبتنى وعمرى ما حبيتها
كات اكبر حمل على كتافى
فارقت وسابتنى وانا اللى ارتحت
كان فرحى معاها يا دوب تخاطيف
والضحكه ف عينها بتمشى بزأ
انما لو جيت فعلا للحق
كل اللى انا قولته مؤكد زيف
من يوم ما بعدنا انا صابنى الهم
بتظاهر دايما انى حديد
انما والله انا لحم ودم
........
عصام_زاهر

التعليقات



إذا أعجبك محتوى مدونتنا نتمنى البقاء على تواصل دائم ، فقط قم بإدخال بريدك الإلكتروني للإشتراك في بريد المدونة السريع ليصلك جديد المدونة أولاً بأول ، كما يمكنك إرسال رساله بالضغط على الزر المجاور ...

إتصل بنا

زوار المدونة

احصاءات المدونة

جميع الحقوق محفوظة

مجلة حـــــروف من نــــــــور

2016