مجلة حـــــروف من نــــــــور مجلة حـــــروف من نــــــــور

آخر الأخبار

جاري التحميل ...

حلم رافض الامتثال ...بقلم الشاعر المبدع / فهمي علي نصر

 
يا حلم رافض الامتثال
لحاجات كتير مش طيبة
مش راضى بنصاص الحلول
و لا قابل الموت بالغبا
قرب كمان ... قرب اوى
حسسنى دايما بالامان
خدنى لبعيد
طول ما انت حاضن ضحكتى 

برا الزمان
باشتاق انا لحكايتى فيك
لحظة ما اجيك
و الاقيك يا حلم بتترسم جوايا نور
و راسمنى فى كفوفك رضا 

و حبة زهور
فانا .... اعشقك
من غير قيود كل البشر
فباصدقك
يا حلم رافض الامتثال 

لحاجات كتير مش طيبة
انا حتة فيك
انا حاجة بيك
انا كل حاجة باحبها
بالاقيها مرسومة فى عنيك
يا حلم رافض الامتثال 

لحاجات كتير مش طيبة
انا كلى ليك 

.....................
فهمي علي نصر 


التعليقات



إذا أعجبك محتوى مدونتنا نتمنى البقاء على تواصل دائم ، فقط قم بإدخال بريدك الإلكتروني للإشتراك في بريد المدونة السريع ليصلك جديد المدونة أولاً بأول ، كما يمكنك إرسال رساله بالضغط على الزر المجاور ...

إتصل بنا

زوار المدونة

احصاءات المدونة

جميع الحقوق محفوظة

مجلة حـــــروف من نــــــــور

2016