مجلة حـــــروف من نــــــــور مجلة حـــــروف من نــــــــور

آخر الأخبار

جاري التحميل ...

ف عز الليل ...بقلم الشاعر / مصطفى تيسير

‏ف عز الليل يتهز القلب ..
علي صوت فيروز ..
و حقيقي يجوز ..
علشنها أنا بعمل 100 أراجوز ..
أعمل حاوي أو فرقع لوز ..
و أتشعلق ف حبالها الدايبة ..
القلب اتصاب بـ 200نايبة ..
و كتبت كلام بحروف خايبة ..
فيروز عاشقاني يا ناس دايبة ..
جوايا كتير أشواق  سايبة ..
أصل أنا واحد  ضمن العشاق ..
بسهر و أشتاق ..
بين لقا و فراق ..
ما أنا شوفت البحر ..
سكنت الليل ..
أنا شوفت السما ..
و عطيتها الناي ..
طب بس إذاي ..
هفضل عاشق للصوت و الروح ..
و أفضل مدبوح ..
نبرات الصوت بترد الروح ..
تروي العطشان ..
تهدي الحيران ..
تك تك تك يا إم سليمان ..
أنا صوتها بشوفه سفينة نوح ..
و الحب طوفان ..
حنا السكران ..
بيقول فيروز صوت مش عادي  ..
بسرح وياها أنا وشادي ..
معقول حبيت للدرجادي ؟
خطفاني يا ناس ..
سألوني الناس ..
و أنا بكتب إسمك يا حبيبي ..
رجعت أيام الشتوية ..
حبيت فيروز ..
و صورتها إتشالت ف عنيا ..
بقلم .. مصطفي تيسير‏
ف عز الليل يتهز القلب ..
علي صوت فيروز ..
و حقيقي يجوز ..
علشنها أنا بعمل 100 أراجوز ..
أعمل حاوي أو فرقع لوز ..
و أتشعلق ف حبالها الدايبة ..
القلب اتصاب بـ 200نايبة ..
و كتبت كلام بحروف خايبة ..
فيروز عاشقاني يا ناس دايبة ..
جوايا كتير أشواق سايبة ..
أصل أنا واحد ضمن العشاق ..
بسهر و أشتاق ..
بين لقا و فراق ..
ما أنا شوفت البحر ..
سكنت الليل ..
أنا شوفت السما ..
و عطيتها الناي ..
طب بس إذاي ..
هفضل عاشق للصوت و الروح ..
و أفضل مدبوح ..
نبرات الصوت بترد الروح ..
تروي العطشان ..
تهدي الحيران ..
تك تك تك يا إم سليمان ..
أنا صوتها بشوفه سفينة نوح ..
و الحب طوفان ..
حنا السكران ..
بيقول فيروز صوت مش عادي ..
بسرح وياها أنا وشادي ..
معقول حبيت للدرجادي ؟
خطفاني يا ناس ..
سألوني الناس ..
و أنا بكتب إسمك يا حبيبي ..
رجعت أيام الشتوية ..
حبيت فيروز ..
و صورتها إتشالت ف عنيا ..

.................
بقلم .. مصطفي تيسير

التعليقات



إذا أعجبك محتوى مدونتنا نتمنى البقاء على تواصل دائم ، فقط قم بإدخال بريدك الإلكتروني للإشتراك في بريد المدونة السريع ليصلك جديد المدونة أولاً بأول ، كما يمكنك إرسال رساله بالضغط على الزر المجاور ...

إتصل بنا

زوار المدونة

احصاءات المدونة

جميع الحقوق محفوظة

مجلة حـــــروف من نــــــــور

2016