مجلة حـــــروف من نــــــــور مجلة حـــــروف من نــــــــور

آخر الأخبار

جاري التحميل ...

شهادة وفاة ...بقلم الشاعر / مصطفى سيد كمال

 
مــ البدايه كنت ساذج ..
لما صدقت الوعود
كنت واهم نفسى جدا ..
كنت زاهد م الوجود
قولت احب واعيش حياتى ..
واروى قلبى بحكايات
كنت شايفك زوجه ليا ..
يعنى غير كل البنات
شوفت حلم قصاد عينيا
كنت بتحدى الظروف
كنت مدى امان لقلبك
كنت اعمى ومش بشوف
واما فتحت فعينيه
شوفت صدمه متتحكيش
تكسر اللى ميتكسرشى
تقتل الـــ عايز يعيش
شوفت ايده حاضنه ايدك
قلبى مات والفكر تاه
حلم عمرى ويا صحبى
وطلعو شهادة وفاه 

.......
شعر: مصطفى سيد كمال

التعليقات



إذا أعجبك محتوى مدونتنا نتمنى البقاء على تواصل دائم ، فقط قم بإدخال بريدك الإلكتروني للإشتراك في بريد المدونة السريع ليصلك جديد المدونة أولاً بأول ، كما يمكنك إرسال رساله بالضغط على الزر المجاور ...

إتصل بنا

زوار المدونة

احصاءات المدونة

جميع الحقوق محفوظة

مجلة حـــــروف من نــــــــور

2016