مجلة حـــــروف من نــــــــور مجلة حـــــروف من نــــــــور

آخر الأخبار

جاري التحميل ...

وفاء زوجة..قصيدة للشاعر / خالد الكردى

عاوزه اقولك بس حاجه
وانت راح تفهم كلامي
انت من حقك علية
انك تعيش ليك مش عشاني
كنت اشوف نظرات عينيك
لما تلقي طفل باسرح
كنت حاسه بجرح فيك
والانين جوايا يجرح
وانت بتحاول تدراي 
لما اكون باصه عليك
كنت باسرح فيك وافكر
كنت حاسه باللي بيك
ربنا لما حرمنا كنت راضيه مسلمه
كنت اصبر نفسي دايما
واقول يارب انا مؤمنه
بس برضه عاوزه اقولك
ربنا قال ع البديل
الزواج من واحده تانيه
والحديث فيه الدليل
نفسي اشوف فرحه عيونك
لما تبقي لطفل شايل
تسمعه لما يناديلك
دي حقوقك مش جمايل
عارفه انك راح تقولي
اني عندك اغلي حاجه
ربنا مايحرمني منك
وف رضاك عني سعاده

التعليقات



إذا أعجبك محتوى مدونتنا نتمنى البقاء على تواصل دائم ، فقط قم بإدخال بريدك الإلكتروني للإشتراك في بريد المدونة السريع ليصلك جديد المدونة أولاً بأول ، كما يمكنك إرسال رساله بالضغط على الزر المجاور ...

إتصل بنا

زوار المدونة

احصاءات المدونة

جميع الحقوق محفوظة

مجلة حـــــروف من نــــــــور

2016