مجلة حـــــروف من نــــــــور مجلة حـــــروف من نــــــــور

آخر الأخبار

جاري التحميل ...

ابتلاء...بقلم المبدعة / إيناس سيد جعيتم



أنا مبتلاه
بس ابتلائي ...

ما كنش عمره اني هويت،
كلمة بحبك قلتها
صرخت ضلوعي بتتكوي
من نار في قلبي إدتها
و لا يوم شكيت.
ولا ابتلائي قسوتك
انا قلبي شقق مالوجع
فداريت شقوقه بذكريات
وكمان رضيت
أنا ابتلائي في احتياجي
اه بعترف،..... محتاجة ليك
من طول بعادك ...

اتمحت كل النقط من عالحروف
فازاي أبوح؟؟
وازاي ادوق طعم الحياة من غير لقاك؟ 

ازاي الاقيى فبعدي عنك روحي روح؟
انا روحي شبعت مالجروح
ازاي اقولك محتاجاك 

فيكون جوابك بالسكوت
قلبك دا ايه، قلبك حجر
لو كان حجر وسمعها مني ....

كان طرح من بين شقوقه سنبلة
تطرح بحب مزققة عشق وحنين
وانا من سكاتك برتوي حزن وانين
بالرغم من كل الوجع
من كام مكان ف القلب
بايتين مجروحين،
مش قادرة اقولك اي شيء
غير كلمتين
محتاجة....ليك.

......
ايناس سيد جعيتم

التعليقات



إذا أعجبك محتوى مدونتنا نتمنى البقاء على تواصل دائم ، فقط قم بإدخال بريدك الإلكتروني للإشتراك في بريد المدونة السريع ليصلك جديد المدونة أولاً بأول ، كما يمكنك إرسال رساله بالضغط على الزر المجاور ...

إتصل بنا

زوار المدونة

احصاءات المدونة

جميع الحقوق محفوظة

مجلة حـــــروف من نــــــــور

2016