مجلة حـــــروف من نــــــــور مجلة حـــــروف من نــــــــور

آخر الأخبار

جاري التحميل ...

(((متصدقنيش))) """"""""" للشاعرة الجميلة / جهاد زيادة

‏(((متصدقنيش)))
""""""""""""""
متسألنيش عن حالي 
لأني بجد ف بعادك 
قتلتني كل الأجوبه 
متسمعنيش
لو مرة ف لحظة غضب 
قلتلك خليك بعيد 
و متفهمنيش
لو جيت ف مرة أفهمك 
إني أكيد بعدك هعيش 
لو كنت مرة 
خليت عينيك تيجي ف عينيا 
لو كنت مرة 
حكمت قلبك ف البعاد 
لو كات عينيك لمحت دموعي 
كنت هتعرف ان أنا 
بكدب عليك 
و ان الكلام اللي بقوله 
عند فيا و عند فيك 
و لو سألت ف مرة قلبك 
كان يرد قوام عليك 
من غير ما حتي تعيد سؤال 
إنك حقيقي وحشتني 
إياك تصدق ف الهوي 
إلاااا عينيك 
أما أنا ان قلتلك 
خليك بعيد !!!موحشتنيش...  
متصدقنيش ....متصدقنيش‏

متسألنيش عن حالي
لأني بجد ف بعادك
قتلتني كل الأجوبه
متسمعنيش
لو مرة ف لحظة غضب
قلتلك خليك بعيد
و متفهمنيش
لو جيت ف مرة أفهمك
إني أكيد بعدك هعيش
لو كنت مرة
خليت عينيك تيجي ف عينيا
لو كنت مرة
حكمت قلبك ف البعاد
لو كات عينيك لمحت دموعي
كنت هتعرف ان أنا
بكدب عليك
و ان الكلام اللي بقوله
عند فيا و عند فيك
و لو سألت ف مرة قلبك
كان يرد قوام عليك
من غير ما حتي تعيد سؤال
إنك حقيقي وحشتني
إياك تصدق ف الهوي
إلاااا عينيك
أما أنا ان قلتلك
خليك بعيد !!!موحشتنيش...
متصدقنيش ....متصدقنيش
...............
جهاد زيادة


التعليقات



إذا أعجبك محتوى مدونتنا نتمنى البقاء على تواصل دائم ، فقط قم بإدخال بريدك الإلكتروني للإشتراك في بريد المدونة السريع ليصلك جديد المدونة أولاً بأول ، كما يمكنك إرسال رساله بالضغط على الزر المجاور ...

إتصل بنا

زوار المدونة

احصاءات المدونة

جميع الحقوق محفوظة

مجلة حـــــروف من نــــــــور

2016